Foorumisse postitas: härm

Siin on üks Soomest saadud tuunikalapirukaretsept. Lihtne, kiirelt valmiv ja mulle maitseb.

Põhi:
2 tl küpsetuspulbrit
2 dl nisujahu
1 tl soola
1 purk viilit
1 muna

Täide:
1 purk viilit
2 muna
1 purk tuunikala õlis (mina olen võimalusel ostnud purustatud, kuid ka tükid lagunevad päris hästi),
sidrunipipart
tilli

Peale riivjuustu.

Sega jahu küpsetuspulbri ja soolaga. Teises nõus sega viili ja muna ning siis need kaks segu omavahel ning vala küpsetusvormi põhja (tainas ei ole ei päris vedele ga ka mitte päris paks). Siis sega täidise ained, kusjuures nii sidrunipipart kui ka tilli pane helde käega. Vala täidis põhjale, kõige pealt kata riivjuustuga. Küpseta 200 kraadi juures u 30 minutit.

Meil viilit ei ole, kuid minu meelest on parimaks see, kui olen omavahel seganud hapukoore ja maitsestamata jogurti, viili võib asendada ka kas ainult ühe või teisega. Mul pole enam küll hästi meeles, kui suur viilipurk on (eks me Soomes elavad foorumlased võivad täpsustada), kuid olen pannud 200-250 ml.